Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

ΜΌΝΟ ΑΝ ΜΥΡΙΖΕΙ ΑΙΜΑ (STEPHEN KING)

 


Τίτλος : Μόνο αν μυρίζει αίμα

Συγγραφέας : Stephen King

Εκδόσεις : Κλειδαριθμος


Μία νέα συλλογή με τέσσερις νουβέλες από τον "Θείο Στίβι" για όλους εμάς που τον ακολουθούμε πιστά αλλά και για όσους τώρα ξεκινάνε το ταξίδι τους μαζί του.


Η πρώτη νουβέλα με τίτλο "Τηλέφωνο του κυρίου Χάριγκαν" μιλάει για την φιλία που αναπτύσσεται ανάμεσα σ έναν έφηβο κ έναν ηλικιωμένο άνθρωπο. Φυσικά υπάρχει κ ένα υπερφυσικό στοιχείο μέσα αλλά κατά κανόνα είναι μια νουβέλα που περικλείει όλο τον προβληματισμό για την τεχνολογία και το που μπορεί να φτάσει. Μου άρεσε πολύ.


Η δεύτερη νουβέλα με τίτλο "Η ζωή του Τσακ" μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν μια συγκινητική ανασκόπηση μιας ζωής που τελειώνει. Ο συγγραφέας μου έδωσε μια νέα έννοια για τον άνθρωπο και την ψυχή και μ έκανε όντως να νιώσω πως κάθε άνθρωπος μέσα του κρύβει ολόκληρο σύμπαν.

 Σ ευχαριστούμε Τσακ.


Η τρίτη νουβέλα έχει και τον τίτλο του βιβλίου "Μόνο αν μυρίζει αίμα". Εδώ τώρα μπέρδεψα και η ίδια τον εαυτό μου με τις τόσο διαφορετικές απόψεις μου. Καταρχάς χάρηκα που συνάντησα ξανά την Χολι. Είναι πολύ όμορφο χαρακτήρες που έχεις αγαπήσει να τους παρακολουθείς ξανά μετά από χρόνια κ να μαθαίνεις την πορεία τους στη ζωή. Κατά δεύτερον επειδή πάντα αφήνω κάποια βιβλία του βασιλιά στην άκρη για να έχω απόθεμα δεν είχα διαβάσει ακόμα τον "ξένο" ούτε το τρίτο της τριλογίας του "κυρίου Μερσέντες" και κατά συνέπεια τα "σποιλ" που έφαγα ήταν ολοδικα μου και χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο. Κατά τρίτον η ιστορία αυτή καθαυτή μου άρεσε πάρα πάρα πολύ και παρα τα σποιλ δεν μετανιώνω που την διάβασα.


Η τελευταία νουβέλα του βιβλίου "Ο αρουραίος " ήταν αυτή που μου έβγαλε τον βασιλιά. Κάτι τέτοιο μόνο εκείνος θα σκεφτόταν. Είναι πως μερικές φορές στρίβουμε μια γωνία και βλέπουμε έναν φίλο μας να στρίβει απ την αντίθετη πλευρά και συναντιόμαστε; Αυτό. Όταν βρίσκω ένα διήγημα που μου βγάζει τόσο κινγκ αυτό νιώθω.


Συλλογικά μου άρεσε πολύ σαν βιβλίο. Πρωτότυπες ιστορίες και η γνωστή γραφή που σε κάνει να νιώθεις ότι δεν διαβάζεις αλλά βλέπεις ακριβώς την κάθε εικόνα μπροστά σου. Χάρηκα που έμαθα πως τα πνευματικά δικαιώματα δόθηκαν ήδη για να μεταφερθούν στην οθόνη θα τα περιμένω πως κ πως. Προς το παρόν ανυπομονώ για το επόμενο βιβλίου του "θείου Στιβι". 

Ως τότε πιστέ αναγνώστη που ανυπομονείς όσο κ εγώ ανέτρεξε σε παλιά βιβλία του. Εγω αυτό θα κάνω.... 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου