Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Η ΦΑΡΜΑ (ΤΟΜ ΡΟΜΠ ΣΜΙΘ)



Τίτλος :Η Φάρμα
Συγγραφέας : Τομ Ρομπ Σμιθ
Εκδόσεις : Πατάκη




"Η μητέρα σου δεν είναι καλά. Φαντάζεται διάφορα απαίσια πράγματα." λέει ο πατέρας του Ντάνιελ.
" Ότι σου έχει πει αυτός ο άνθρωπος είναι ψέμα. Δεν είμαι τρελή" λέει η μητέρα του Ντάνιελ.
Κ εκείνος από το πουθενά διχασμένος ανάμεσα στην αλήθεια και στους δύο γονείς του. Άθελα του πρέπει να κρίνει και να βρει την αλήθεια. Είναι αλήθεια όσα λέει η μητέρα του για την συνομωσία στην οποία πάει να την μπλέξει ο ίδιος της ο άντρας; Ή είναι όλα απόρροια ενός διαταραγμένου μυαλού;

Καθηλωτικό, καταιγιστικό και άριστα δομημένο ψυχολογικό θρίλερ που παίζει με το μυαλό του αναγνώστη. Ανατρεπτικό και πρωτότυπο το διάβασα απνευστί απολαμβάνοντας την αγωνία που μου προκαλούσε και κάνοντας συνεχώς σενάρια τα οποία ο συγγραφέας κατάφερνε να μου διαψεύδει συνεχώς. Ο Τομ Ρομπ Σμιθ συνθέτει μια κοινότητα, μια μικρή κοινωνία γεμάτη με τα ταμπού που την συνοδεύουν, έναν γάμο που οδηγείται σε κατάρρευση, ένα μυαλό σε κρίση καθώς και τις εύθραυστες οικογενειακές σχέσεις. Είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, του πρωταγωνιστή Ντάνιελ και κατόπιν πάλι σε πρώτο πρόσωπο στην αφήγηση της μητέρας του, μια τεχνική που δεν θυμάμαι να έχω δει ξανά σε κάποιο βιβλίο και που μου άρεσε πολύ το πως έδενε με την συγκεκριμένη ιστορία. Από μένα 5/5 και σίγουρα θα ψάξω ξανά τον συγκεκριμένο συγγραφέα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου