Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΥ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΦΙΝΑ)


Σπάνια θα βρεις βιβλίο ελληνικό με στοιχεία μυστηρίου και φαντασίας.

 Ένα βιβλίο να σε γοητεύσει με το κομμάτι της αληθινής φιλίας.
 Μιας φιλίας που αντέχει και που γίνετε πιο σημαντική από δεσμούς αίματος.
  Το βιβλίο περιστρέφετε γύρω από ένα παλιό αρχοντικό και εξιστορεί ένα κομμάτι της ζωής της Έλσας Αλεξίου μέχρι που εξαφανίστηκε. Η λέξη κλειδί είναι εξιστορεί. Γιατί μέχρι να φτάσεις στην εξαφάνιση έχεις ήδη αγαπήσει την Έλσα οπότε κατά κάποιο τρόπο η μοίρα της αφορά κ εσένα.
 Μου άρεσε ο τρόπος που έδεσαν οι δύο ιστορίες που εκτυλίσσονται στο βιβλίο αλλά πιο πολύ μου άρεσε το πως με έκανε να νιώσω. Προς το τέλος του βιβλίου που αρχίζει με υπονοούμενα να σου δίνει ψήγματα του τι έχει συμβεί μπήκα τόσο μέσα στην ιστορία που φώναξα μόνη μου "Ξηλώστε το πάτωμα επιτέλους να δούμε τι έγινε".
 Δεν είμαι περήφανη που μιλάω μόνη μου αλλά κάποιες φορές οι ιστορίες είναι τόσο καλές. ΑΓΑΠΗΣΑ την Έλσα. Λυπήθηκα για τον Άγγελο. Πληγώθηκα με την μοίρα της Αριάδνης. Και όλα αυτά είναι τα συναισθήματα που ζητάς από ένα καλό βιβλίο. Ζητάς να σε πάρει μαζί του κ το δέλτα του αρχοντικού εκπλήρωσε απόλυτα το σκοπό του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου